måndag 28 december 2009

God fortsättning och gott slut

Tänk att nu är den här julen slut och snart är det nyår. Vilket innebär att vi kan se fram emot ett nytt år! Jag undrar hur det kommer att bli. Antar att vi kommer att ha fullt upp med huset och garaget. Till våren och sommaren blir det allt jobba utvändigt, måla hus och garage och planera tomten. Skoj! :-)

Årets jul firade vi här hemma i huset, för första gången. Vi var inte så många, 9 stycken totalt. Jag, Erik, Alvin, Mira, svärfar, mina föräldrar, brorsan och syster. Var alldeles lagom!Var riktigt skönt att få vara på hemmaplan så jag hoppas det blir många fler gånger.
Alvin hjälper till att dekorera julgranen.
Och så här fin blev årets julgran... :-)
Det är inte så lätt att behöva vänta ända till kvällen innan man får öppna julklapparna. Därför fick Alvin öppna det största paketet mitt på dagen. Åååh, vad spännande det var.....
... och i paketet gömde det sig en riktig radiostyrd bil. Ni kan ju gissa om det var någon som var stolt?! ;-)
En finklädd och glad liten sötnos!

Näe, nu ska jag och Erik för en gångs skull sätta oss ner i soffan och titta på ett avsnitt Dexter. Underbart!!!! :-D
Gott Nytt År till er alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar