lördag 24 april 2010

Härliga, underbara vår

Idag har vi haft en helt underbar dag ute i det härliga vårvädret. Livet leker! :D
Dagen har ägnats till lek och bus och kalas hos mamma som fyller år idag.
Kalas betyder på tok för mycket kaffe, tårta och andra godsaker. Men, men man lever ju bara en gång! ;)
Titta vad jag kan! :D Jag har blivit så duktig på att resa mig upp och stå stor på de små benen. Morgonträning! :)
Efter att jag tränat så duktigt på morgonen fick jag åka vagn till momma och sitta på gräset för första gången i mitt liv. Det var kul! :)
Måste ju testa om det går att ta sig fram på gräsmattan också. ;)
Sen blev det dags för kalas hos momma, men först lite mys på altanen. :)
Alvin är ute och leker med kompis vid "storstenen" på momma och moffas gård.
När det var dags för kalas säger Alvin till mamma: "Jag kan inte komma på ditt kalas idag. Jag ska vara med Isak. Men jag kan ju komma imorgon." Go´fisen vår! :)
Som sagt, tid för något kalas hade inte Alvin. Istället hoppade han studsmatta hos några kompisar.
Kan säga att det var en Alvin som var sååå trött ikväll. Han drack vällingen sovandes och sagan var då inte ett dugg intressant. Kanske inte så konstigt så som han har hållit igång hela dagen lång. :)

1 kommentar:

  1. Stortjejen! :D
    Och vad hon är lik Erik! Jag har inte sett det förut, men hon är ju pappa upp i dagen :)
    Vi måste försöka ses nåt snart allihopa..
    kram på er!

    SvaraRadera