söndag 2 maj 2010

Blåsig söndag

Söndagen bjuder på ett riktigt blåsväder så Erik och Alvin är ute på ängen nedanför oss och passar på att flyga drake.


Själv känner jag mig lika seg idag som igår. Har lite småont i halsen så det kanske är nån förkylning på gång. Håller tummarna för att jag ska klara mig.
Har så mycket som ska göras de kommande dagarna: fortsätta måla färdigt taket i förrådet (som vi faktiskt lyckades måla en första vända igår kväll), måla väggarna i förrådet, åka till stan och äta middag med några andra tjejer från byn på tisdag, eventuellt åka på IKEA på onsdag, möte på banken på torsdag för att lägga om lånen och avsluta byggkreditivet. Så just nu har jag inte tid att vara sjuk, som om man nu får välja det själv. :P Men önska kan man ju alltid göra. ;)
Näe, nu blir det till att laga lite barnmat till Mira, kanske fiskgryta med allt-i-ett blir bra....

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att ni ska klara er från förkylingen. Isak har fått en sån förskräcklig hosta och snoret bara rinner. :/ Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Jennie!
    Och hoppas lill-Alvins fläskläpp har börjat lägga sig...
    kraam! :)

    SvaraRadera