måndag 17 maj 2010

Vi klarade oss inte den här gången heller

Den hemska magsjukan som större delen av byn har haft drabbade till sist även oss, eller än så länge är det bara Alvin som varit dålig.
Jag och Alvin var vaken större delen av natten men idag har han varit pigg och till och med börjat äta så nu är det bara att hoppas att vi andra klarar oss. Peppar, peppar...
Hela dagen har gått åt till att städa och tvätta i omgångar, så nu borde det inte finnas en enda liten bacill kvar i huset. :)

Medan jag har varit inne och tagit hand om barn och hushåll så har Erik varit ute i garaget och monterat vägguttag, lampor och garageportar.

Garaget som är färdigmålat, men än är det kvar en hel del att göra. Bland annat ska det städas ihop och sättas upp köksskåp.

1 kommentar:

  1. Hej och tack så mycket för er kommentar i min blogg! Alltid roligt med nya läsare! Nu har jag kikat runt lite här hos er och jag gillar planlösningen som ni gjorde om! Eksjöhus borde ta den ist. :)
    Lycka till med alla era projekt och jag kommer definitivt att komma tillbaka hit!
    Kram Anna

    SvaraRadera